sobota, 21 lipca 2012

Zielono mi! :-)

Dobry wieczór! 

Praktycznie bezboleśnie udało nam się znaleźć wymarzone mieszkanie. Absolutnie oczarowani od razu wiedzieliśmy, że to jest właśnie to czego szukamy. Oczywiście byłoby zbyt pięknie, gdyby wszystko poszło gładko. Pierwszy raz spotkałam się z tak skomplikowaną i długą umowa jaką zaserwowała nam właścicielka lokalu. Oczywiście umowa ta zabezpiecza tylko ją, ale temu nie należy się przecież dziwić. :-) Tydzień zleciał więc mi pod hasłem załatwiania ubezpieczeń i dokumentów w Urzędach. 

Mimo tych drobnych mankamentów mieszka nam się naprawdę wygodnie, a gustu dekoratorce odmówić nie można. :-) Najbardziej kręci mnie jednak to, że na całej długości ściany salonu mamy ogromne okna a widok z siódmego piętra jest wspaniały (zwłaszcza nocą)!







Z elementów, którymi chciałabym się jeszcze pochwalić to rzeczy, które wzbogaciły moją garderobę! :-)



Bransoletka Lilou od ukochanego z okazji uzyskania tytułu magistra. :-)


Te dwa lakiery przypomniały mi za co kocham Inglot. Seria lakierów "oddychających" jest moim absolutnym numerem jeden. Dlaczego? 
1. Jak na moje standardy utrzymują się całkiem długo ( 2 dni przy tym, że nie leżę i nie pachnę a na przykład szoruję podłogę). 
2. Wspaniała paleta kolorów.
3. Super szybko schną! 



Mój nowy ukochany kolor. Spódnica pochodzi z H&M. 



Czyż nie wspaniała? 



18 komentarzy:

  1. Gratuluję kupna mieszkania ;) widok jest naprawdę niezły
    cudna bransoletka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny widoczek;)

    co do bransoletek to kupiłam je w hurtowni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nienawidzę Cię za to! Twoje bransoletki są naprawdę wspaniałe. ;P Będę musiała jakoś to przeżyć. Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  3. spódnica ma genialny kolor!

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódnica i buty !

    OdpowiedzUsuń
  5. A no pewnie, że tak:)
    Super spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta zielona spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne buty :) Ja też jestem wielką fanką lakierów Inglot, mają taki ogromny wybór kolorów i nawet są trwałe :) Pozdrawiam i obserwuję :)
    Również chciałabym Ci podziękować za bardzo miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miły komentarz;)

    Podoba mi się brązowa torba:>

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna spódniczka ;) Co już mieszkanie na studia? ;>

    U mnie recenzja toniku Soraya przeciwtrądzikowego.

    OdpowiedzUsuń
  10. really love photos and pieces :D

    -Jessica
    http://runninginsideus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również obserwuję ;) I gratuluję znalezienia fajnego mieszkanka,taki to skarb! :)
    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że znaleźliście mieszkanko. Moje problemy poszukiwawcze już się niestety zaczęły :(

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, beautiful pics! love that backpack!
    X

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) A torebki są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie torebeczki po prostu przepiękne !!
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę wielkich okien :D
    strasznie podobaj mi się takie od ziemi aż po sufit ;D

    OdpowiedzUsuń