sobota, 9 czerwca 2012

Bardzo ważna sprawa.

W życiu każdej kobiety nastaje taka ważna chwila gdy musi odpowiedzieć sobie na pytanie: którym lakierem pomalować paznokcie? W planach na weekend uwzględniam pisanie pracy magisterskiej, dlatego tym bardziej kolor moich paznokci jest arcyważny. Jeżeli wybiorę źle, wena może obrazić się i nic nie napiszę. Jeżeli wybiorę dobrze już w poniedziałek będę nowym, lepszym, wolnym człowiekiem. 

Martwię się troszkę tom moją magisterką. Gdyby temat mnie nie zainteresował pewnie już dawno bym skończyła, bo po co marnować czas na rzeczy bez znaczenia? Ale akurat tym razem piszę o czymś co mnie autentycznie intryguje. Ha! Podnieca intelektualnie! Dlatego nie chcę tego spieprzyć. 
Wszystko więc musi być idealne. Zacznę od tego co najłatwiejsze.
Od zadbania o ręce, które tą pracę piszą. :P






1. żółty "Ceramic" nr. 155

2. niebieski "Rimmel" nr. 840 (blue eyed girl)
3. miętowy "Ceramic" nr. 322
4. seledynowy "Paese" nr. 160

15 komentarzy:

  1. Zakochałam się w żółtym 'Ceramic'! ;D
    co do malowania paznokci, potrafi wpłynąć na wenę, ba! na życie nawet ;)

    othermentality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że ten żółty jest wspaniały? A najlepsze jest to, że kosztuje około 4 złotych. Jeżeli pomalujemy go dodatkowo utwardzaczem całkiem nieźle się trzyma. :-)

      Usuń
  2. Mnie ostatnio ujmuje mięta:) A magisterka trochę mi się wlecze, ale idzie ku końcowi:)
    Pozdrawiam:)

    http://sprawdzonesposobynazycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze, że ku końcowi, prawda? Ja już nie mogę się doczekać dnia, w którym nastąpi ten magiczny moment i się obronię! :-)

      Usuń
  3. Witam serdecznie!

    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu ;) Daj znać, jak wyszedł sernik ;)Jeśli lubisz naprawdę słodycz sernikową, to polecam zaraz na podpieczony spód walnąć cieniutką wartwę dżemu wiśniowego ;)

    Bardzo sympatyczne lakierki! Paluszki wyglądają na pewno mega wiosennie ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obowiązkowo dam znać! Jak tylko upiekę dodam zdjęcie i podpiszę, że przepis od Ciebie. :-) Dzisiaj piekę babeczki z rabarbarem, bo na sernik nie starczy mi czasu.

      Usuń
  4. ja też przeszłam w tym roku zmagania z mgr, nie wyobrażam sobie pisać na temat, który by mnie w ogóle nie interesował..

    OdpowiedzUsuń
  5. ciężki wybór, ja bym się zastanawiała nad dwoma ostatnimi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się szczerze, że zdecydowałam się już na seledynowy i wygląda obłędnie. Jestem ciekawa jak długo się utrzyma ta "doskonałość roku 2011 wg Twojego Stylu", czyli lakier "Paese". :-)

      Dzięki za odwiedziny!

      Usuń
  6. Moim zdaniem 160 Paese ;))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie pomyślałabym, że aż tak wiele może zależeć od odpowiednio dobranego koloru lakieru do paznokci:D
    zapraszam na biżuteryjne słodkości:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz! Jeszcze tylko 5 stron i kończę moją przygodę z edukacją! :-) Gdyby nie seledynowy lakier nie wiem jakbym sobie poradziła...

      Usuń
  8. Mnie, samcowi, najbardziej u kobiet podoba się w tym sezonie mięta ;>
    Zapraszam! http://norakroolika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń