czwartek, 7 czerwca 2012

W Boże Ciało.

Słońca nie ma ale są dzwony. Co pół godziny dzwoni raz w jednym, raz w drugim kościele. To nie tak, żeby miała kaca, czy problemy z akceptacją wierzeń wielu moich rodaków. Nie, serio nic do nich nie mam tylko te dzwony, doprowadzają mnie do skrajnej rozpaczy. 

W ostatnim odcinku drugiego sezonu "Gry o tron" młody Theon Greyjoy przebywa w oblężonym Winterfell. W nocy przed wielką bitwą słyszy irytujący dźwięk rogu powtarzanego z duża częstotliwością. Taktyka ta ma w założeniu wroga ma doprowadzić go do szału, odebrać skupienie i czujność. I tak się dzieje. Nie dziwi mnie to już wcale. 

A tak z innej beczki, przyznajcie się dziewczyny, wdziałyście dzisiaj białe sukienki i sypałyście kwiatki na procesji? :-)
A może któraś niosła nawet figurkę? 

1 komentarz:

  1. wymienimy się linkami blogów? jeśli chcesz, bym umieścił Twojego bloga w polecanych na mojej stronie, zrób to samo dla mnie ;)
    http://norakroolika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń