wtorek, 10 lipca 2012

Szukamy mieszkania!

Dzień dobry!

Idziemy dzisiaj z ukochanym oglądać mieszkania. Ciekawa jestem czym tym razem zaskoczą mnie kreatywni właściciele i pośrednicy. Może brakiem łazienki? Albo starszym panem wynajmującym przylegający, tajemniczy trzeci pokój? :-)

Niestety bardzo często zdarza się, że mieszkania na zdjęciach z internetu wyglądają tak: 




Rzeczywistość bardzo często przedstawia jednak zupełnie inny obraz. 




Tak więc trzymajcie kciuki i czekajcie z niecierpliwością na soczystą, złośliwą i pełną irytacji relację z poszukiwań wymarzonego gniazdka! :-)

A jakie są wasze najgorsze doświadczenia związane z poszukiwaniem mieszkania? :D

3 komentarze:

  1. ja jeszcze nie mam takich doświadczeń, ale jedna z najcudowniejszych czynności to urządzanie mieszkania! tylko mieć pieniądze, to można szaleć w kolorach wzorach coś pięknego:D powodzenia w szukaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda dośiadczenia w szukaniu mieszkań nie mam w ogóle, więc niestety nie pomogę. Mogę jedynie życzyć powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukanie mieszkania zawsze mnie przeraża i doprowadza do stanów nerwowych :P Nie jest to niestety zbyt przyjemna czynność. Co innego urządzanie mieszkania. W tym odnajduję się doskonale :D

    OdpowiedzUsuń